poniedziałek, 9 kwietnia 2007

9 kwietnia 2007

09 kwiecień 2007
Cześć Kochana Ekipo!
Dojechałam szczęśliwie : )
Cieszę się przeogromnie, że moja dusza została z Wami!!!
He He !!!
Beka nie?
Kocham Was Wszystkich i tęsknie za dywanikiem...
Niechaj piękna Ola nie sadzi drzew
bo je powyram hehe!
06 kwiecień 2007
Goya » W zasięgu Twego wzroku

Ruch, jakiś ruch
Dookoła nas
To tylko lekki puch
Delikatnych słów

Do taktu nie przeszkodzi nam,
nieproszony gość,
Bo wszyscy wokół nas,
Już śpią, już śpią.

Ref.
Nie zamykaj oczu bo,
Na zawsze chce być
W zasięgu Twego wzroku i,
I dłoni Twych.
By zawsze gdy wyciągniesz je,
Mogły napotkać mnie.

Im dłużej odbijam wzrok
W aksamitną noc
Tym lepiej widzę
Jak nam sprzyja mrok

Do taktu niepotrzebny nam,
Żadnych świateł blask.
Bo takii...
Bije z Nas, bije z Nas.

Ref.
Nie zamykaj oczu bo,
Na zawsze chce być
W zasięgu Twego wzroku i,
I dłoni Twych.
By zawsze gdy wyciągniesz je,
Mogły napotkać mnie.

Nie zamykaj oczu bo, (Nie zamykaj oczu)
Na zawsze chce być,
W zasięgu Twego wzroku i,(W zasięgu Twego wzroku)
I dłoni Twych.
By zawsze gdy wyciągniesz je, (Ooh)
Mogły napotkać mnie.

Nie zamykaj oczu...
W zasięgu twego wzroku..

06 kwiecień 2007
- Heyka
- Cze...
- No Fajnie idziemy..
- A To Kto jest?
- No przeciez Clara
- A no faktycznie
-  To jest Ta Clara?
- Ta..
- Co? - pytała Clara
- Ile masz lat?
- Jestem starsza od Ciebie,
   ale moja dusza ma Tyle lat co Ty ..He he he...
- Co Ty studiujesz?- soltologię
-socjologię?
- nie!
- ha ha ha ha ! Jak długo?
-  do  dwóch miesięcy
- Marcin i Dasza wiedza o co chodzi...
- ha ha ha
- przeciez zartyję!
- a Ty ile masz lket?
- studiujesz?
-tak
- studiujesz?
- nie, ale dobra studiuję...
- acha! dobra...
- ja mam 17 lat
- ja 18
- nie wierze!
- serio! 17!
- mam urodziny 15 maja
- a jo ...

Tomek! Fajna muzyczka
ściąga dla fajowych ziomali!
Tylko nie kazdy zna angielski...
Puść im po polsku cosik kochany!
A z tapogodą to przesadziłeś!

Normalnie w porcie chlapie
za te wysokie Falochrony!
Takie laski szły przede mna
i je chlapnęło!
Ja myślałam, że deszcz pada
A to od tych fal!
Woda granatowa!
Gwiazdy sieschowały...
Jdę do chatki się azgrzeć,
ale najpierw na zakupy...

- Co dla Pani?
- Coca colę... mogę jednorazówkę?
- to jest dwurazówka..
  dzisiaj Pani zabiera i jutro przychodzi znowu
 ta Pani ma!
- Co mam?
jednorazówkę swoją
- ha ha ha
-a Pani tez ma?
- tamta pani to ma pełno bo ma sklep
-Przyjdzie Pani jutro znowu?
- niewiem...
- zapraszam
- dowodzenia
- dowidzenia...

  Ales wesoła Claro!
- Na kazdym kromu serdeczność
  mówie Ci Australia!
  A kangury są?
- Spoko Tomku
- : )
-Clara podaj mi swój numer telefonu, wyświetle Ci się
- 778 425 866
- Shrek jest Fajny!
- A Gargulec to beznadzieja
- czemu?
- On jest stukniety!

- ale shrek to ziomal, nie! - zauwazyła Clara
- spoko - przytaknęła Daszka!
-E... to ja z Tym Gargulcem pogadam!
- słyszysz Ona podada z Gargulcem
- E tam... - machnął rąką Justin
- A co?
   Powiem mu co myślę!
   przecież on nie powinien tak robić!
- No właśnie - Przytaknął Pikel
- Lubie ziomków z długimi harami
  a tan gargulecpowinien być łysy!
- ogolimy go!
- nie , bo będzie na mnie!
- a co Ty!

-co tu robisz - pytał Justn
- relaksuję się
Relax....  - znasz ta piosnkę?

- Jo
- fajne nie
- no
- A co!
-
06 kwiecień 2007
Cześć Krzysiu!
Cóż porabiasz?
Wyobrażam Sobie Ciebie
Dzieki za piosneczkę kochanie...

Po krótkiej rozmowie z Krzysiem słuchała radia...
Jaki piosnki
normalnie Wszystki dla mnie...
Aż... czyje się tak...
Och Kochany...
Dzięki...
06 kwiecień 2007
M » Mezo » Sacrum

Kasia Wilk:
Niesie tam, gdzie ptak...
Nienajwyższe widzę gwiazdy, a szczęście dają, bo jesteś tam...
Niesie tam, gdzie ja...
Do ostatniej przystani dobiłam, wysiadam, zostaję...
Niesie mnie, gdzie Ciebie, odnalazłam Cię, odnalazłeś mnie...

Mezo:
Wielkomiejski szum, natłok wrażeń
Szukam znaku, który się okaże drogowskazem
Tym razem nie sięgam do książek, gazet
Mam przeczucie: muszę uciec w uczucie
Uciec w światło, w którym wszystko jest jasne
A ludzie cierpią przez swoje aspiracje
W jedyne takie święte miejsce
Gdzie rozum przegrywa z duszą i z sercem
A cały ten tercet wypowiada Twoje imię
Poddałem się temu, jestem sam sobie winien
To mi nie minie tak szybko, tak łatwo
Bo jesteś mą wiarą, nadzieją, zagadką
Której nie umiem objąć rozumem
Dlatego mam do niej taki szacunek
Może zwyczajnie brak mi taktu
Ale... Wierzę w Ciebie, moje sacrum...

Kasia Wilk:
Chcę do jednego miejsca na ziemi
Gdzie problemy przestają mieć znaczenie
Do objęć, które akceptują me słabości
Do nich pragnę, tylko do mej miłości
Jest na ziemi jedno moje małe miejsce
Gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej
Uciekam tam z moją całą miłością
Wierzę w Ciebie, wierzę w moje sacrum...

Mezo:
Sacrum bez konaktu z otoczeniem
Oka mgnienie i mogę się przenieść
W inny wymiar pozbawiony pancerza
W który codzienność bezwzględnie uderza
To blogostan, Panie, pobłogosław chwile
Gdy każdy problem to błahostka
Uciekam w moje świętości, objęcia tych
Którzy akceptują moje słabości
Rodzina, o której zawsze marzyłem
Dom, który był zawsze azylem
Miłość, to najpiękniejsze sacrum,
Więc nie traktuj jej jak kontraktu
Który zrywasz, gdy dzień masz gorszy
Kiedy zyski chwilowo są mniejsze niż koszty
Sacrum nie zmieni lekki podmuch wiartu
To źródło, którego nikt nie może zatruć

Kasia Wilk:
Chcę do jednego miejsca na ziemi
Gdzie problemy przestają mieć znaczenie
Do objęć, które akceptują me słabości
Do nich pragnę, tylko do mej miłości
Jest na ziemi jedno moje małe miejsce
Gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej
Uciekam tam z moją całą miłością
Wierzę w Ciebie, wierzę w moje sacrum...

Niesie tam, gdzie ptak...
Nienajwyższe widzę gwiazdy
A szczęście dają, bo jesteś tam...
Niesie tam, gdzie ja...
Do ostatniej przystani dobiłam, wysiadam, zostaję...
Niesie mnie, gdzie Ciebie, odnalazłam Cię, odnalazłeś mnie...

Chcę do jednego miejsca na ziemi
Gdzie problemy przestają mieć znaczenie
Do objęć, które akceptują me słabości
Do nich pragnę, tylko do mej miłości
Jest na ziemi jedno moje małe miejsce
Gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej
Uciekam tam z moją całą miłością
Wierzę w Ciebie, wierzę w moje sacrum...
Wakacje z Hipisami...? 06 kwiecień 2007
- Heyo!
- Ello!
- Heyo!
- Cze...
- Szyfla Pikel
- żółwik, nie szufla ze mną Justin
- co porabiasz?
-ralaksuję się
- kiedy przyjechałaś?
- dwa dni temu
- A Ty?
- ona dzisiaj przyjechała
-skąd jesteś?
- -z Krakowa
- a Ty?
- z Warszawy
- i tak razem żeście przyjechały?
- nie!
- poznałyśmy się dzisiaj na plaży
- a na plaży...
- miałyśmy iść zwiedzać statek, ale Dorotka zrezygnowała...
- A wogóle to było tak
  że idę sobie, nie , stałam ze Shrekiem
 i gadałam, a ona przechodziła i podeszła
-chciałam wiedzieć jak ma na imie Shrek
- no a ta  z biedronki chciała, żeby dał Ci pędzel
- no właśnie a Shrek nie chciał,
malował ten płot pól dnia
- no ... i tak sie poznałyśmy...
- a potem wychodziłyscie razem z Kościoła
- nie!  Ona Nie Ja tylko byłam
- no to czemu razem jestescie?
- bo umówiłysmy sie wczesniej
- a dobra...
- straszysz wygladem normalnie...
- Co?
- on też!
je Pikel też! a to śmieszne!
- jo
- nie no szłysmy a ona wychodziła z koscioła i poweidziłam jej dzieńdobry, bo wtedy jeszcze byłam grzeczna...
- a ja Ci powiedziałam cześć
No a potem szłyscie z Michałem
No i zawolałam Ciebie
- nie ni Clara ja sie Ciebie boję!
  Ty tu wszystkich znasz
  Coś czuje, że Ty tu chcesz zamieszkać
- chcialabym, ale nie zamieszkam
- je obronicie nas!
- - co! To sa moi kumple!
- a jak to sa Twoi kumple to spoko!

- to jest Sandra
- zdziewczynami żółwik Kanar
- Clara
- żółwik Dorka
- Granto

 Ale ta droga fajna!
Tylko gwiazd nie widać
Idziemy na plażę, ale gdzie ona jest
- to ja juz wracam
- zostawiasz nas z nimi Michał?
- musze iść..
- To cześć...
- To cześć
- cześć!

Śmiechu było co niemiara.
Sympatyczni wszyscy.
Maja anioła i są ...e...
no... typowa mlodzieżą jak twierdzą...
- Rany! ci Ty robisz?
- Tu tak wszyscy...
- Ty nie musisz byc jak wszyscy
  zachowaj swoja osobowość
- No to normalne u nas
- Widziałaś to Dasza
- no i co?
- Ej! Sandra!
  Ja Was nie rozumię!
-
To ja ide a Wy tu sobie stójcie...
- Ona jest z Warszawy, ale fajna...
- A ja nie? to idę! cześć!


Dorka i Clara podziwiały statki!
Było tylko widac ące światła...
to kutry rybackie
A tem Wiekszy Statek Fantastycznie oświetlony...

- Ej! Dziewczyny chodźcie!
- Idziecie?
- Dorotko idziemy do nich

Powrót przez las... zabawny...
Korzeni pod nogami nie bylo widać!
Ale gwiazd multum...
Wogóle sie nie bałam...Dziwne...
W miescie mam cykora, a tu nie...
Widac ziomale dali mi poczucie bezpieczenstwa...

- Ja nie! Ale nie boje sie ich...
- sie zachowuja jak Hipisi...
- jestesmy dziecmi Hipisów
-chyba wnukami!
- puść muzę
- to jest w necie...
- Co Ty z policji jesteś?
- spoko, zaraz Cie wylegitymuję
- - nie no...nawijasz...
- to poco pytasz skoro wiesz?

- Hey!
- HeY!
- Fajny , no nie!
- No!
- A ten to przewodnikiem jest
- Tak?
- nie wiedziałam
- może nas oprowadzać


To pa!
 Jdziemy z Tobą...
Wiesz co ja ide do sklepu...
- To daj jakis numer albo co/
- dobra... wyswietle Ci się...
- Cześć
- Cześć

 - Kupiłam sobie coś do picia
- To poczekaj tezkupie coca cole...
-Jdziemy do portu
- dobra...

Po długim spacerku
i spotkaniu  z zieloną ŻW
czas wracać

- Ty sie nie boisz?
- Ja sie boję...
  Takie grupki mogą zaczepić...
- To ja tu postoje , a Ty idź
- nie poczekam az przejdą
- To ja będę dzwonić.. idź, bo oni stoją...
- boję się! Jdę!

Powrót do pokoju w samotności...
Trochę nieciekawe uczucie kiedy
mija się schlaną młodzież... Łe!
Nie maja co robić!

Clara wracała tak jak lubi
samym środkiem ulicy...
 W chatce czekał ciepły pokoik...
GiT!
Wreszcie RMF FM!
No kto teraz tu jest?
06 kwiecień 2007
Krzysiek

Do załogi dołączył.
Zaczynał od nocnych podaduszek,
ale szybko zdobył sobie sympatię słuchaczy
i zaczął pokazywać się w dzień.
I dlatego teraz siedzi przy kompie!



06 kwiecień 2007
Przemek

Jeden z niewielu.
Zwykle pracuje w duecie z Witkiem .
Razem malują "świat na żółto i na niebiesko".
 ON  mając przy tym świętną zabawę
- pisał piosenki dla zespołu DR RUHE.
Ale gdyby nie został radiowcem,
 mówi, że byłby pewnie
grafikiem,
 architektem
albo
po prostu
bezrobotnym.


06 kwiecień 2007
Dareczek
Jeden z najsłynniejszych ... odszedł, by ponownie  wrócić...
Widocznie "wszędzie dobrze, ale w... żólto niebieskim świecie najlepiej...
Jedna z najpopularniejszych  audycji była "O ZmRocku".
 Wówczas gdy zapalały się uliczne lampy, Dareczek je ściemniał, bo sam lubił czasami pościemniać... 
06 kwiecień 2007


Druga "połówka" Przemka - tak można nazwać Witka
W RMF FM (prawie) zawsze występują razem.
 Wyjątkiem był tylko krótki okres ...

Obecnie Witek wyznaje tę zasadę duetu
i z Przemkiem maluje"Świat na żółto i na niebiesko".


06 kwiecień 2007
Sławek
 Zanim trafił do żółto-niebieskiego świata
słychać go było  w Warszawie
oraz  w rodzinnym Szczecinie.

Do radia - jak mówi - trafił przypadkowo.
Znajoma ze studiów namówiła go,
by spróbował pracy w radiu...
Spróbował i już tak zostało.
 Jednak do RMF trafił nie przypadkowo.
Tam bowiem trafiają tylko najlepsi.

Jak sam mówi, do pracy nigdy się nie spóźnia...
A kiedy już prowadzi program i nie wie co powiedzieć, mówi to, co wie...
Taa...  a  wie niemało...

06 kwiecień 2007
Dla przyjaciół i słuchaczy po prostu "Jawor".
Pochodzi z Gdańska.
Daniel Fajny co nie? 06 kwiecień 2007
Na kopiec Kościuszki trafił bardzo nietypowo.
Wygrał w castingu na muzycznego prezentera.
Pojawił się w sierpniu  i zapewniał  by mu uwierzyły ...
"A noce są gorące"- powiadał.

 Słuchacze RMF na żywo
byli świadkami
tego niezwykłego wydarzenia
 w polskim eterze.
Daniel do radia
trafił ze szkolnego kabaretu.
Został wybrany jako jeden z wielu. 




Motto życiowe: Lepiej smurfnąć i stracić niż nigdy nie smurfnąć... 06 kwiecień 2007
Twoje największe marzenie, które możesz zdradzić to

... podróżować bez opamiętania morzem, lądem i dżunglą i pisać, pisać i nie wracać na czas bo nie musieć.

Gdy byłam małą dziewczynką chciałam być ...

wokalistką i radiowcem. Jestem.

Gdybyś nie pracowała w radio, to chciałabyś być ...

pisarką na odległej wyspie z dostawcą owoców raz w tygodniu i świętym spokojem poza tym.

06 kwiecień 2007
...dopiero po kilku wersetach do śpiewu włączył się Marcin Rozynek. W eter i na molo popłynęły wspaniałe dźwięki wydobywające się z ust Gosi i Macina, który wspaniale przygrywał na gitarze akustycznej
06 kwiecień 2007
Punktem kulminacyjnym poniedziałku były zaślubiny  Conia z morzem






















A to jest Conio:

Robert posiada podobno najbardziej zmysłowy głos
na Kopcu
Mnie ten głos urzekł...
Dawno temu...
Legenda Która Trwa W sercach Ludzi... 06 kwiecień 2007
  Kurt Cobain

Lider Zespolu Nirvana

www.kurt-cobain.yoyo.pl
Na tej stronie
dowiesz sie O Nim
tego o czym pojęcia
nie miałeś
Bo leganda
Wciaż Jest wśród nas...


06 kwiecień 2007
Ziomale 06 kwiecień 2007
Justin

urodzil się15 maja
Artysta...
Uzdolniony...
Pisze teksty
komponuje muzykę
Gra na gitarze
Spiewa
Skrywa w szufladzie Powieść
o ziomkach...
06 kwiecień 2007
Laski... 06 kwiecień 2007

Clara
Szuka w ludziach tego czego inni nigdy nie zauważają.
Rozpoznaje anioły i ziomali.
Ma Fajowego Faceta.
Kocha Go ale...
Hm... nie sa narazie razem
Lubi pisać...
Traz pisze powieść
A! łyszała,że pono studiuje soltologię...  ha ha ha!
Daszka i Michał wiedzą o czym mowa...
Bo...
 zajmyje się leczeniem
i pozanniem tego co skrywa tajemne ciało ludzkie

Wilki » Na zawsze i na wieczność

Był chyba maj, park na Grochowie,
W słoneczny dzień zobaczyłem Cię.
Tańczyłaś boso, byłaś jak natchniona,
A po chwili zaczął padać deszcz.

Nie wiedziałem, co się ze mną dzieje,
Wszystko znikło, byłaś tylko Ty.
Stałaś w tęczy, jak zaczarowana,
Świeciło słońce, a z nieba padał deszcz.

Ref.
Tyle samotnych dróg
Musiałem przejść bez Ciebie,
Tyle samotnych dróg
Musiałem przejść by móc
Odnaleźć Ciebie tu,
I wtedy padał deszcz.

Nasze oczy wreszcie się spotkały,
Jak odbicia zagubionych gwiazd.
Byłaś blisko, wszystko zrozumiałem,
Kto odejdzie, zawsze będzie sam.

Na zawsze i na wieczność, uczyńmy z życia święto,
By będąc tu przez chwilę, wszystko zapamiętać.
Nasza droga nigdy się nie skończy,
A kto odejdzie, zawsze będzie sam.

Ref.
Tyle samotnych dróg
Musiałem przejść bez Ciebie,
Tyle samotnych dróg
Musiałem przejść by móc
Odnaleźć Ciebie tu,
I wtedy padał deszcz..

Wtedy padał deszcz…

Tyle samotnych dróg
Musiałem przejść bez Ciebie,
Tyle samotnych dróg
Musiałem przejść by móc
Odnaleść Ciebie tu.

Dasza

O niej było już cosik nieco wcześniej...
Słucha muzy takiej jak trzeba...
A jak fajowo potrafi grać na gitarze...
Uzdolniona...
ma dwa Psiaczki
Marcinka to pewnie zainteresuje...
Studiuje ...
zamierza pracować z dzieciakami niedosłyszącymi...
Fajny co nie? 06 kwiecień 2007
Chłopaki... 06 kwiecień 2007

Marcin jest bardzo znanym Fajowym Facetem.
Jego drugie imię to Andrzej. Uwielbia zdrobnienia. Nazywaja go Marcinkiem....
 Imieniny obchodzi 11 listopada, a urodził się 16 września. Zodiakalna Panna.
No i najważniejsze...jest  kawalerem.  Jest wieloletnim mieszkańcem Ptaszkowa.
Podobno uczył się w Liceum.
W samochodzie, wozi maskotkę, z którą rozmawia w korkach ha ha  Zabawne!
Ja tęż czasami gadam, ale nie do maskotki... Tylko do... uh...  Jak się niedawno dowiedziałam ta maskotka to Myszka Miki.Uwielbia psiaki.


Pikel wysoki aż do nieba i mądry jak Trzeba...
Studiuje Japonistykę .. Uwielbia laski... język niemiecki, angielski...
Wolny... ale nie szuka stałego zwiazku...
Teraz to ja sie muszę uczyć...
Gra na gitarze basowej...
A jak kogos interesuje ile ma centymetrów to 197!
No superowy Wielkolud...
Jok to bylo jak nie było... 06 kwiecień 2007
Jak Was nie było Małgosiu Kochana
Miałam 15 lat
Potem pojechałam na chtke studencką i...
Tak się to zaczęło!
W Gielatówce noca słuchalismy radia regionalnego wówczas RMF FM
Urzekliście mnie
My Happy daY
był kiedy ...
mogłam Was słuchac  u siebie...
Tęsknię... 06 kwiecień 2007
Pod stolikiem leżała Kartka...
Clera podniosła...
Nie znalazł...  - pomyslała
...



Ale sie porobiło...
Wiem...
Trzeba było...
Ale nie dałam
rady...
Paweł!
Napisz do mnie
czekam
                        Clara
Pocałuj... 06 kwiecień 2007
Varius Manx » Pocałuj noc

Przez palce zwykłych dni Oglądasz świat W pośpiechu gubiąc sny Twój śmiech zawstydza Cię, Więc wolisz nie śmiać się Niż chwilę śmiesznym być
Ref.:
Spróbuj choć raz odsłonić twarz
I spojrzeć prosto w słońce
Zachwycić się po prostu tak I wzruszyć jak najmocniej Nie bój się bać, gdy chcesz to płacz Idź szukać wiatru w polu Pocałuj noc, najwyższą z gwiazd
Zapomnij się i...

...tańcz
Zakładasz szary płaszcz Łatwo wtapiasz się W upiornie trzeźwy świt
Obmyślasz każdy gest
Na wypadek, by... Nikt nie odgadł kim naprawdę jesteś
Ref. (2x)

...tańcz
Wakacyjna przygoda... 06 kwiecień 2007
HeY Ziomaliki!
Słonko daje się we znaki!
Nareszcie jakiś pozytyw nadbrzeżnej wędrówki. Pomyślała Clara.

- Ello!
- Heyka!
- Fajowo
- Jak Ci nocka minęła? Pisałaś?
- Troszkę...
- Weź  wiersze jutro mi dasz
- dobra...
- mogę coś wykorzystać?
  zacytuje Cie nieco...
- no dobra!
- ciekawa jestem jakie są
  też pisałam kiedyś wiersze
- a teraz nie?
- taraz piszę powieść
- a ja też chce napisać książkę
- Justin to jest pisarka
- jaka tam pisarka
- taka z niej pisarka jak ze mnie gitarzysta!
- jeszcze lepsza... he he...
- daj mi swój numer
- nie , dzisiaj jest rocznica śmierci Kurta Kobaina - wokalisty Nirvany
- dobra  to jutro mi dasz
- Chodź do kościoła Viki
- Daszka przerób go, żeby mi dał jutro
  ten numer
- I tak Dasza Ci da!
- Ale ja chcę od Ciebie, nie od niej!
- Daszka sie nie bój, że chciałam numer Justina
on jest Fajowy ziomek, ale ja mam faceta.
Zwiałam z chaty.
To już wiesz co tu robię.
Ale nie gadaj starej bo to kanał!
Pozdr! Łe...!
a ja Wam teraz bedę zawadzać? teraz?
- Niue no co Ty!
- do jutra po mszy! Dam Ci wiersze wtedy...
- Narka! Dzięks! My Angel!
- Narka!

Szymon Wydra » Teraz Wiem

Muzyka / słowa: Szymon Wydra (słowa)

Teraz to wiem
Komu ufać a komu już nie
Gdy chodzi o śmiech i fałsz
Jedną z tych dróg
Kiedyś nawet przechadzał się Bóg
Wierzyłem że jest to znak

Do nieba nie chodzę,
Bo jest mi nie po drodze
Teraz jestem tu
Co ma być to będzie
Niebo znajdę wszędzie
Gdy zabraknie tchu

Nie pierwszy raz
Życie piachem sypnęło mi w twarz,
By zabrać mi broń,
By zabrac mi cel
Nie poddam się
Dopóki wiara napędza mi krew,
Bo ufam że jest w tym sens

Do nieba nie chodzę,
Bo jest mi nie po drodze
Teraz jestem tu
Co ma być to będzie
Niebo znajdę wszędzie
Gdy zabraknie tchu
Twarzyczki... 05 kwiecień 2007
Aleście wymyślili z tymi Fotami!
Protest!
Nie widziałam Was i było Fajnie...
A co jak Ktośmnie rozczaruje ?
Kochani spływam
Buziaki!
Krzychu Fajna Fota na Interii
BuziaK!
05 kwiecień 2007
Farbowane jaja mnie wtym mieście nie interesują...

E wiecie,że i Tu są Anioły?!
Serio!
Dasza jest Aniołem!
Ona jest z Tej ekipy o której Wam wczoraj mówiłam...
ogubiłam się w ich imionach
ale pamietam jeszcze
Sarę, fajna
podobno kimie do południa...
Tak mi jaskółki doniosły... He He!

Daszka robi się teraz na bóstwo..
Jest u kosmetyczki
czekam na cynk
umówiłysmy sie
Ona pisze wiersze...
Poczytam je dzisiaj...
potem idziemy się przejść...
Ziomale 05 kwiecień 2007
HeY !
Mam nadzieje że nie masz nic przeciwko Tej Fotce...
Powiem Ci, że sadzilam iż
wyglądasz inaczej
no...
że jesteśstarszy
A ty tea taki młody jak Pawel...
Ale Fajny
Tu nawet fajowo na tej Focie wygladasz...

Marta 
Ale Ty masz piekne włosy!Podobaja mi się
I Ślicznie się na tej focie usmiechasz...
Serio!

A Piotrek...
Fajnie głaskasz...

Byłam niedawno w stadninie Koni
i osobiście przekonałam się jak
fajne uczucie dotykać Takiego Konia
Grzbiet jest Super
Wogóle koń jest taki ciepły...


Jak wczoraj wrtacałam
to dzieciaki...
te fajowe szły z jajami na dużą plażę
planowały iść do wojaków i obrzucać ich jajami...
Nie szłam z nimi...
bo takie zachoawnie mi nie pasi...
Zreszta spotkałam ich tylko...
Ale oni podbiegli
Clara! Clara tam jest! Wołali...
Fajowe uczucie jak Ktoś się cieszy na Twój widok no nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłego dnia :)