środa, 25 listopada 2015

I will always...

Rozmawiali o dawnych czasach do późnych godzin nocnych
Mary przyszykowała dla Darka spanie w pokoju obok sypialni

Rankiem Mary obudziła się we wspaniałym nastroju
Zabrała się za szykowanie obiadu

- Dzień dobry
- Dzień dobry śpiochu - powiedziała do Darka
- Dawno tak dobrze nie spałem
- Musisz nas częściej odwiedzać, to czyste powietrze Ci służy
- Gdzie Michał?
- Pojechał już do pracy, dzisiaj miał na rano
- Ruskie robisz?
- yhm
- Nie lubię ruskich pierogów
- No chyba teraz! Ale skoro smaki zmieniają się co siedem lat
to by nawet pasowało
- Ile lat my się znamy?
- Ósemeczka kochany
- Osiem lat? Nie wierzę...
- A ja wciąż pamiętam... jakby to było wczoraj
- Nie wykasowałaś mnie ze swej pamięci... pomogę Ci lepić
- Może część zrobimy z mięsem? Nie lubię ruskich
- He he he Małpica, Moja... - Darek potargał jej włosy
- Ej!
- Co?
Mary pokręciła przecząco głową
- Wiesz... dobrze wyglądasz
- Ja?
- Jeśli przybyło Ci osiem lat, to muszę przyznać, że...
- Jeszcze się nie rozleciałam - Mary pokazała jęzor
- Ach... kobiety
- yhm ja zawsze mówię, że mężczyzna w Twoim wieku jest atrakcyjny,
z wiekiem przybywa mu uroku, a kobieta w tym wieku jest stara
- Taaak
- Zgadzasz się ze mną?
- A co? Miałem zaprzeczyć?
- Ech cenię szczerość
Pierogi ułożyli na ściereczkach i przykryli je bawełnianymi ścierkami
Były przygotowane do gotowania
Usiedli w salonie
- Mogę pooglądać zdjęcia?
- Z dawnych lat mam kilka zdjęć
- A najświeższe?
- Mam jakieś zimowe, jak z córką byłyśmy nad Zalewem
tafla wody zamarzła... chodziłyśmy po lodzie... robiłyśmy napisy...
Darek oglądał zdjęcia
 




- O! Serduszka...
- yhm...
- Jest i Happy Mary z warkoczem, no no no...



Z głośników brzmiała Muza
- Och... uwielbiam ten utwór
- I will always love you...
Mary przytuliła się do Darka

1 komentarz:

  1. Witaj Happy Mary. Kwiat pośrodku mroźnej zimy:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)