niedziela, 15 listopada 2015

Puszczę do Ciebie oczko

Mary spała gdy zadzwonił telefon
- Tak słucham
- Dzień dobry kochanie
- Właśnie mnie obudziłeś
- O to przepraszam śpiochu, zwykle wstajesz wcześnie
- Lubię jak mnie budzisz Mój Skarbie
- ymmm teraz bym Cię przytulił, przytuuuulam i całuję
- Chciałabym, żebyś tu teraz był
- Wiem, ja też, ale taką mam pracę
- Wieeem, ale Michał jak wrócisz
- Jak wrócę to porozmawiamy kochanie muszę iść, zaraz wchodzę na antenę
- yyyyy Michał
- Kocham Cię Mary, włącz sobie telewizję puszę do Ciebie oczko
- He he kocham Cię Mój Wariacie
Mary wstała z łóżka i poszła do salonu
Włączyła TV
Michał... Jej Michał... wyglądał cudownie... a ta dziewczyna obok niego całkiem ładna...
Ta jego biała koszula i jeansy... Wyglądał cudownie...
- Jesteś niesamowicie przystojny, ciekawe czy teraz inne laski wzdychają do Ciebie jak mogą Cię zobaczyć, hm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłego dnia :)